نوبت سربریدن مجسمه های پارک ها رسید

پارک تفریحی فرهنگ ولایت هرات محیط که روزانه تعداد زیادی از خانواده ها، جوانان و بزرگسالان جهت تفریح و سرگرمی به این مکان می آمدند و در کنار مجسمه های موجود در این پارک عکس های دسته جمعی و یادگاری می گرفتند اکنون تنها این که خانم ها و خانواده ها اجازه ورود به این پارک را ندارند، بلکه سر های تمامی مجسمه های این پارک نیز از سوی مسئولان اداره امر به معروف این ولایت بریده شده است.

شماری باشندگان ولایت هرات از تخریب شدن مجسمه های داخل پارک ها ابراز نگرانی کرده می گویند که مجسمه ها بخاطر تزئین و زیبایی در پارک های تفریحی این ولایت ساخته شده، اما مسئولان حکومتی موجودیت مجسمه ها را بت پرستی عنوان کرده و سر های تمامی آن ها را بریده اند.

همچنین  برخی از باشندگان ولایت هرات می گویند که تخریب و بریده شدن سر های مجسمه های پارک های تفریحی در این ولایت تاثیرات منفی را بر روح و روان آنان برجای گذاشته است.

از سوی هم باشندگان ولایت هرات از مسئولان حکومتی می خواهند تا دوباره مجسمه های موجود در پارک های تفریحی را بازسازی و ترمیم نمایند یا از امکانات تزیینی بدیل را جایگزین مجسمه تخریب شده نمایند.

باشندگان ولایت هرات در حالی از بریده شدن سر های مجسمه ها در پارک های تفریحی ابراز نگرانی می کنند که مسئولان اداره امر به معروف این ولایت موجودیت مجسمه، عکس و چهره های نقاشی شده خلاف شرعیت دانسته و آن را ممنوع اعلام کرده اند.

نظرات (0)
افزودن نظر