زنانی که حق نان خوردن بیرون از خانه را ندارند

مکانی های که بیشترین مشتریان آنها را خانم ها و خانواده ها تشکیل می دادند اکنون به محیط های آرام مبدل شده و  هیچ خبری از حضور مشتری  خانم و خانواده نیست.

باشندگان ولایت هرات می گویند در کنار فهرست طویلی از محدودیت های  وضع شده حکومت فعلی بر زنان اکنون خانم ها در این ولایت اجازه غذا خوردن همراه با خانواده های شان  را در رستورانت ها ندارند.

در همین حال شماری از خانم های که همراه با فامیل ها و دوستان شان جهت صرف غذا به رستورانت ها می رفتند می گویند، وضع چنین محدودیت های بر روح و روان آنان تاثیر منفی برجای گذاشته و باعث ایجاد فاصله و دوری بین خانم ها و فامیل ها شده است.

همچنین باشندگان این ولایت می گویند رستورانت ها با فضای سبز تاثیر مثبتی بر روح و روان فامیل ها دارند و در صورت که خانم ها اجازه رفتن به چنین محیط های را نداشته باشند با مشکلات روحی مواجه می شوند.

از سوی هم کارمندان و مسئولان رستورانت های که ساحات سبز دارند می گویند، ۷۰ درصد از مشتریان آن ها را خانواده ها تشکیل می دهند اما وضع محدودیت بر غذا خوردن خانم ها و خانواده ها در رستورانت تاثیر منفی بر آنان گذاشته اند.

شهروندان و مالکان رستورانت ها در حالی از وضع محدودیت مسئولان بر غذا خوردن خانم ها همراه با فامیل های شان در رستورانت ها ابراز نگرانی می کنند که مسئولان حکومتی پس از وضع محدودیت آموزش و کار برای خانم ها اکنون به زنان اجازه رفتن به رستورانت های که ساحات سبز و فضای باز دارند را نمی دهند.

نظرات (0)
افزودن نظر