جهش ناگهانی کرونا در افغانستان؛ ۱۲۱ بیمار جدید شناخته شدند

وزارت صحت عامه افغانستان اعلام کرده است که در جریان شبانه روز گذشته ۵۳۲ نمونه مشکوک ابتلا به کرونا در لابراتوار مرکزی این کشور آزمایش شده است.

 

در اعلامیه وزارت صحت عامه آمده است که از میان موارد مشکوک ۱۲۱ نمونه مثبت هستند که در ولایت‌های کابل، قندهار، بلخ و چندین ولایت دیگر شناسایی شده‌اند.

با در نظر گرفتن موارد ابتلای جدید، شمار مجموع افرادی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به ۴۱ هزار و ۹۳۵ نفر رسیده است.

علاوه بر این، وزارت صحت عامه از مرگ شش بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داده است که آمار قربانیان را به یک هزار و ۵۵۴ نفر می‌رساند.

این در حالی است که آمار ابتلا به کرونا در جریان چند روز اخیر سیر صعودی را به خود دیده و وزارت صحت عامه هشدار می‌دهد که شهروندان باید قوانین بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

بیشتر بخوانید:

آمار کرونا افغانستانآمار کرونا امروز افغانستانآمار کرونا در افغانستان امروزآمار کرونا در ولایات افغانستانابتلا به کروناافغانستان خبرافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدخبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزکروناکرونا در افغانستانکرونا در افغانستان امروزوزارت صحت عامهوزارت صحت عامه افغانستانویروس کرونا
نظرات (0)
افزودن نظر