صرف‌نظر از هرات، بیش از ۸۰ بیمار جدید کرونا در افغانستان شناسایی شدند

وزارت صحت عامه افغانستان با انتشار آمار روزانه ابتلا به کرونا در این کشور، از آلوده شدن ۸۶ بیمار تازه در ۲۴ ساعت گذشته خبر داده و گفته که آمار مجموع به بیش از ۴۱ هزار نفر رسیده است.

 

در اعلامیه این وزارتخانه گفته شده است که این افراد از میان ۳۵۴ نمونه مشکوک ابتلا شناسایی شدند که عمدتا مربوط به ولایت‌های کابل، بلخ، قندهار، ننگرهار، قندوز، بدخشان و پروان هستند.

در اعلامیه این وزارتخانه از مرگ چهار بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داده شده است که به این ترتیب تعداد قربانیان به یک هزار و ۵۴۸ نفر رسیده است.

خاطر نشان می‌شود با بهبود یافتن نزدیک به ۵۰ بیمار شمار افرادی که سلامتی خود را بازیافته‌اند به بیش از ۳۴ هزار نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که آگاهان صحی در کشور، آمار رسمی ابتلا به ویروس کرونا را دقیق نمی‌دانند و آمار واقعی را چند برابر عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

آمار کرونا امروز افغانستانآمار کرونا در افغانستان امروزآمار کرونا در افغانستان تا امروزآمار کرونا در ولایات افغانستانابتلا به کروناافغانستان خبرافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبرهای جدیدکرونا افغانستانوزارت صحت عامهوزارت صحت عامه افغانستانویروس کرونا
نظرات (0)
افزودن نظر