">
تلویزیون چکاد

انتقاد تند جبهه مقاومت از انکار شدن نبرد مردم علیه طالبان از سوی پاکستان

157

صبغت احمدی، سخنگوی جبهه مقاومت ملی در واکنش به اظهارات بلاول بوتو زرداری، وزیر امور خارجه پاکستان گفت، این کشور به صورت عمدی مقاومت مردم در برابر طالبان را انکار می‌کند.

آقای احمدی گفت، جبهه مقاومت ملی طالبان را در افغانستان قانون می‌خواند و تلاش می‌کند تا خطر داعش را برجسته کند و مقاومت مردم را افسانه نشان بدهد.

او در ادامه اظهارات این دیپلمات پاکستانی را عجیب دانسته و افزود، دولت پاکستان تحریک طالبان پاکستانی را پدیده‌ای زشت و دهشت‌افگن می‌داند اما ادامه کنترل افغانستان به دست گروه دهشت‌افگن طالبان را قانونی معرفی می‌کند.

وی خاطرنشان ساخت که وزیر خارجه پاکستانی با قرائت و روایت دروغین گروه طالبان در تلاش است تا خطر داعش را برجسته سازد و واقعیت مقاومت مردم را به صورت عمدی انکار کند.

صبغت احمدی در ادامه اطمینان داد که مقاومت مردم افغانستان پیروز می‌شود و مردم به جای کشور بیرونی خودشان نوع نظام و سرنوشت آینده خود را مشخص می‌کنند.

این در حالی است که وزیر خارجه پاکستانی در نشست امنیتی مونیخ گفت، وضعیت جاری در افغانستان نتیجه خروج آمریکا و ناتو از این کشور است و مقاومتی در برابر طالبان انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.