">
تلویزیون چکاد

جبهه مقاومت ملی افغانستان را زندان بزرگ و طالبان را زندان‌بانان نامیده است

158

صبغت‌الله احمدی، سخنگوی جبهه مقاومت ملی در تازه‌ترین اظهارات خود نسبت به برخورد طالبان با مردم افغانستان در بحبوحه هجوم به فرودگاه کابل واکنش نشان داده است.

آقای احمدی در توییتر خود نوشته است که افغانستان به زندانی بزرگ تبدیل شده و طالبان زندان‌بانان آدم‌کش و بیمار در این کشور هستند که از کشتار و زجر انسان‌ها لذت می‌برند.

سخنگوی جبهه مقاومت ملی تاکید ورزید که طالبان در جریان یک سال گذشته که کنترل قدرت را در این کشور به دست گرفته‌اند شروع به گروگان گرفتن افغان‌ها کرده‌اند.

سخنگوی جبهه مقاومت ملی با انتشار ویدیویی از تیراندازی طالبان در فرودگاه کابل گفت، در روز پس از انقلاب، رهبر مخفی طالبان به دادگاه‌های مردمی کشانده خواهد شد.

در ویدیوی بازنشر شده از سوی سخنگوی جبهه مقاومت ملی دیده می‌شود، در حالی که مردم سراسیمه و پراکنده در بیرون از فرودگاه هستند، نیروهای طالبان از داخل موتر به آن‌ها تیراندازی کرده و می‌خندند و با تمسخر به آن‌ها می‌گویند: «به ترکیه می‌روی؟»

منابع محلی شامگاه روز گذشته از تیراندازی به مردمی که بنا به شایعه اعزام افغان‌ها برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان ترکیه به فرودگاه کابل هجوم برده بودند خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.