">
تلویزیون چکاد

خالد امیری انتشار ویدیو کشتار اسرای جبهه مقاومت را شکست طالبان دانست

252

خالد امیری، یکی از فرماندهان جبهه مقاومت ملی افغانستان در واکنش به انتشار تصاویر تیرباران اسیران این جبهه گفت، این ویدیو شکست طالبان را به همه جهانیان نشان داده است.

آقای امیری می‌گوید، طالبان در حمله اخیر خود به جبهه مقاومت ملی در پنجشیر شکست خوردند و برای اینکه خود را پیروز میدان نشان دهند، ویدیویی اسیران گرفته شده را همگانی ساختند.

او در یک پیام صوتی گفت، طالبان تصور می‌کردند که با این حمله جبهه مقاومت را نابود کنند؛ اما بیشتر از صد نفر کشته و زخمی دادند و شکست خوردند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت که حملات اخیر این گروه به پنجشیر بدون هیچ دستاوردی بوده و برای روحیه دادن به سربازان خود دست به همگانی ساختن ویدیوهای اسیران زده است.

به گفته این فرمانده مقاومت، طالبان با انتشار این ویدیو روسیاهی خود را به دنیا نشان دادند، در حالی که خود می‌دانند هرچه نیروی بیشتری به پنجشیر بیاورند تلفات بیشتری هم متحمل خواهند شد.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که طالبان در حمله اخیر خود به جبهه مقاومت ملی، چندین نفر از اعضای مقاومت و فرماندهان آن را اسیر کرده و سپس ویدیوی تیرباران آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر ساختند.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.