کرزی در دیدار با عبدالله خواستار معرفی هیئت همه‌شمول برای صلح شد

براساس گزارش رسانه‌ها، حامد کرزی، رییس جمهور پیشین و از چهره‌های پرنفوذ افغانستان با عبدالله عبدالله، ریاست اجراییه و از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری این کشور دیدار و پیرامون صلح گفت‌وگو کردند.

 

براساس اعلامیه منتشر شده از سوی ریاست اجراییه، دو طرف با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در گفت‌وگوهای میان آمریکا و پیکارجویان طالب بر لزوم تشکیل یک هیئت همه‌شمول برای مذاکره تاکید کردند.

طرفین در این دیدار نسبت به مذاکرات صلح میان آمریکا و پیکارجویان طالب ابراز خشنودی کرده و به تحقق صلح پس از سال‌ها جنگ در این کشور امیدوارند.

شایان ذکر است طرفین در این دیدار پیرامون اوضاع سیاسی افغانستان در دوران پسا صلح نیز گفت‌وگو کرده و سیاست این کشور را مورد بررسی قرار دادند.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربامریکاجنایت طالب در افغانستانجنگجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانحامد کرزی رئیس جمهور پیشینحامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستانحامد کرزی رئیس جمهوری افغانستانحامد کرزی ریاست جمهوریدوحهرئیس اجرایی افغانستانرئیس اجرایی دولت افغانستانرییس اجراییطالبطالب در افغانستانطالبانظلم طالب در افغانستانعبدالله عبداللهكرزي و عبداللهمذاکرات بین الافغانیمذاکرات صلح افغانستانمذاکرات صلح با طالباننمایندگان امریکانماینده امریکا
نظرات (0)
افزودن نظر