ملابرادر اذعان کرد: طالبان در یکسال گذشته کار قانع‌کننده‌ای نکرده است

ملا عبدالغنی برادر، معاون ریاست‌الوزرای طالبان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خزانی فرآورده‌های کشاورزی گفت، باید اذعان کرد که در یک سال گذشته کار قانع‌کننده‌ای برای مردم انجام نشده است.

آقای برادر در ادامه تاکید ورزید که طالبان در جریان یکسال گذشته تنها توانسته کارها را به صورت نمونه انجام بدهد.

در عین حال، عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرای طالبان نیز در این مراسم از جامعه جهانی خواست تا در زمینه پیشرفت افغانستان با این گروه همکاری کند.

آقای حنفی گفت، در حال حاضر تمام افغانستان دارای امنیت سرتاسری است و حمایت از ارتقاء بخش زراعت افغانستان جزو مسوولیت‌های اخلاقی جامعه جهانی است.

گفتنی است، مولوی عطاءالله عمری، سرپرست وزارت زراعت طالبان نیز در این مراسم بر لزوم خودکفایی افغانستان در بخش‌های زراعت و دامداری تاکید ورزیده است.

آقای عمری گفت، در بخش زراعت،‌ دامداری و آبیاری با اشخاص مسلکی و کاردهای متخصص تعاملات شبانه‌روزی در جریان است.

محمد یونس مومند، سرپرست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری نیز از جامعه جهانی خواسته تا در بخش زراعت با افغانستان همکاری کند، چرا که این کشور دیگر محل اصلی کاشت تریاک نیست.

این در حالی است که مسوولان برگزارکننده بیست و هفتمین نمایشگاه خزانی فرآورده‌های کشاورزی می‌گویند، از زمانی که طالبان قدرت را در کشور به دست گرفته‌اند، اقتصاد ضعیف شده و صادرات بسیاری از تولیدات داخلی کشور متوقف شده است.

بیشتر بخوانید:

ریاست‌الوزرایطالبانملابرادر
نظرات (0)
افزودن نظر