در ادامه حضور در پاکستان، عبدالله به دیدار علمای این کشور می‌رود

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان که در پاکستان به سر می‌برد امروز به دیدار شورای علمای این کشور خواهد رفت.

 

آقای عبدالله در حالی به دیدار شورای علمای پاکستان می‌رود که پیش از این شماری از علمای مطرح از جمله مولانا فضل‌الرحمن، جنگ پیکارجویان طالب علیه نیروهای امنیتی افغان و بین‌المللی را جهاد توصیف کرده بودند.

مجیب الرحمن رحیمی، مشاور ارشد و رییس امور رسانه‌ای شورای عالی مصالحه ملی به رسانه‌ها گفته است، آقای عبدالله در این دیدار پیام روشن و واضحی برای علمای پاکستان خواهد داشت.

به گفته آقای رحیمی، انتظار می‌رود که آقای عبدالله امروز علاوه بر شورای علما، با عارف علوی، رییس جمهور این کشور نیز دیدار داشته باشد.

هیئت عالی رتبه شورای عالی مصالحه ملی افغانستان به رهبری داکتر عبدالله روز دوشنبه وارد پاکستان شد و امروز سفر سه روزه خود برای جلب همکاری این کشور در روند صلح را خاتمه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

افغانستان خبرافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدخبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزروند صلحروند صلح در افغانستانصلح افغانستانعبدالله عبداللهعلمای پاکستانمجیب الرحمن رحیمی
نظرات (0)
افزودن نظر