ویروس کرونا روند رسیدگی به کودکان خیابانی هرات را متوقف کرده است

مسوولان اداره کار و امور اجتماعی ولایت هرات می‌گویند، به دلیل انتشار ویروس کرونا در شهر هرات، برنامه‌های رسیدگی به کودکان خیابانی در این ولایت متوقف شده است.

 

عبدالقیوم افغان، رییس اداره کار و امور اجتماعی هرات در گفت‌وگو با تلویزیون چکاد می‌گوید، نزدیک به دو هزار و ۳۰۰ کودک خیابانی به منظور مساعدت‌های آموزشی در جریان ماه‌های گذشته سرشماری شده‌اند.

آقای افغان در ادامه تاکید ورزید که به دلیل بیم از شیوع ویروس کرونا در افغانستان، تمامی برنامه‌های مساعدت رسانی به کودکان خیابانی متوقف شده است.

رییس اداره کار و امور اجتماعی در ادامه افزوده است که دلیل نبود امکانات کافی نمی‌توانند برنامه‌های رسیدگی به کودکان خیابان را به درستی اجرا کنند.

این در حالی است که تعداد موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در ولایت هرات افزایش یافته و با ثبت مواردی در سمنگان، مجموعا هفت نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اخبار افغانستاناخبار افغانستان جدیداخبار افغانستان دریاخبار روز هراتاخبار هراتاداره کار و امور اجتماعیجدیدترین اخبار هراتکروناکرونا ویروسکرونا ویروس جدیدکودکان خیابانکودکان خیابانیکودکان خیابانی در افغانستانکودکان کار
نظرات (0)
افزودن نظر