بیمارستان ۱۰۰ بستری کودکان هرات به مرکز مراقبت از کرونا اختصاص یافت

مسوولان در ریاست صحت عامه ولایت هرات خبر دادند، بیمارستان ۱۰۰ بستری کودکان در این ولایت به مراقبت از بیماران مشکوک به کرونا و بیمارانی که آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بوده اختصاص یافته است.

 

داکتر عارف شهرام، عضو کمیته کنترل ویروس کرونا در بیمارستان هرات به تلویزیون چکاد گفته است، با توجه به ثبت سه مورد مثبت دیگر ابتلا به ویروس کرونا ۱۰۰ تا ۱۵۰ بستر برای این بیماری در نظر گرفته شده است.

داکتر شهرام در ادامه تصریح کرد که این کار به منظور مصونیت افراد جامعه و پرسونل درمانی انجام شده و هدایت آن از سوی وزارت صحت عامه صادر شده است.

عضو کمیته کنترل ویروس کرونا در ولایت هرات در ادامه گفته‌های امروز خود افزود، مرکز مراقبت از کودکان به بیمارستان منطقه‌ای انتقال خواهد یافت.

آقای شهرام در ادامه تاکید ورزید که با توجه به باز بودن مرز اسلام قلعه احتمال انتشار ویروس کرونا در سطح ولایت بسیار بالا است و مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید:

اخبار افغانستاناخبار افغانستان جدیداخبار هراتاخبار هرات امروزبیمارستان هراتبیمارستان هرات افغانستانداکتر محمد عارف شهرامدکتر شهرام عارفرئیس صحت عامه هراتریاست صحت عامه هراتشفاخانه هراتمرز اسلام قلعهمرز اسلام قلعه هراتهرات شفاخانه حوزویوزارت صحت عامهوزارت صحت عامه افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر