ویروس کرونا جامعه رسانه‌ای را تهدید می‌کند

کمیته مصونیت خبرنگاران اعلام کرده است که شماری از رسانه‌ها به دلیل کاهش عواید، از پرداخت حقوق کارمندان و خبرنگاران سر باز می‌زنند.

 

نجیب شریفی، رییس کمیته مصونیت خبرنگاران افغانستان در یک نشست خبری گفت، شیوع ویروس کرونا تهدیدی جدی برای جامعه رسانه‌ای افغانستان است.

آقای شریفی از رییس جمهور غنی خواست تا طی فرمانی ویژه رسانه‌هایی را که در کابل و ولایت‌ها فعال هستند و از نظر مالی دچار زیان شده‌اند مساعدت کند.

وی درخواست کرده تا کمیته‌ای از نهادهای دولتی و جامعه رسانه‌ای تشکیل شود و ضمن شناسایی رسانه‌های آسیب دیده نسبت به مساعدت آن‌ها اقدام کند.

رییس کمیته مصونیت خبرنگاران از دولت خواسته تا زمینه‌ای فراهم کند که تا پایان بحران کرونا خبرگزاری‌ها و رسانه‌های متضرر از پرداخت مالیات و هزینه برق معاف شوند.

بیشتر بخوانید:

افغانستان خبرافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدجامعه رسانهجامعه رسانه ایحقوق کارمندانخبر افغانستانخبر افغانستان امروزخبر افغانستان جدیدرئیس جمهور غنیرئیس کمیته مصونیت خبرنگارانرسانه های افغانستانکروناکرونا ویروسکمیته مصونیت خبرنگارانکمیته مصونیت خبرنگاران افغانکمیته مصونیت خبرنگاران افغانستانمرکز رسانه های افغانستاننجیب شریفینهاد های دولتیویروس کرونا
نظرات (0)
افزودن نظر