فعالان مدنی دولت را به برخورد دوگانه در بازگشایی مشاغل متهم می‌کنند

شماری از فعالان مدنی در ولایت هرات نسبت به عدم بازگشایی عمومی مکاتب دولتی (تمام مقاطع صنفی) و مراکز آموزشی در کشور انتقاد می‌کنند.

 

جواد عمید، یکی از فعالان مدنی در ولایت هرات در گفت‌وگو با تلویزیون چکاد گفته است که دولت برخورد دوگانه‌ای در مورد بازگشایی مکاتب دارد.

وی خاطر نشان ساخت که دولت با وجود تهدید ویروس کرونا نشست‌های عمومی برگزار می‌کند، اما در راستای بازگشایی مکاتب برخورد دوگانه‌ای نشان داده است.

این فعال مدنی اذعان کرده که کلیه مشاغل در افغانستان به وضعیت عادی خود بازگشته‌اند،‌ اما هنوز هم در راستای بازگشایی عمومی مکاتب اقدامی صورت نگرفته است.

آقای عمید در ادامه تاکید ورزید که ویروس کرونا در تمام کشورهای دنیا پخش شده، اما به صورت تدریجی و با رعایت قواعد بهداشتی مکاتب از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

افغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدبازگشایی مکاتببازگشایی مکاتب افغانستانبنیاد جامعه مدنی هراتجامعه مدنی هراتخبر افغانستانخبر افغانستان تازه امروزخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزخبر جدید هراتخبر های هراتخبر هراتخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزطرح بازگشایی مکاتبفعال مدنیفعالان مدنیهرات خبر تازه افغانستانهرات خبر تازه امروز
نظرات (0)
افزودن نظر