سوالاتی که پرسیده نشد؛ امرالله صالح به مجلس نرفت

پس از درخواست مجلس نمایندگان افغانستان برای حضور مقام‌های امنیتی و سیاسی کشور برای پاسخ پیرامون وضعیت جاری در کشور، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری به مجلس نرفته است.

 

در عین حال، حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس جمهور غنی نیز در مجلس حضور نیافته و در تماس تلفنی با رییس مجلس علت عدم حضور خود را توضیح است.

آقای صالح ضمن اینکه حضور در مجلس را «فرصت و غنیمت» عنوان کرده، اما تاکید ورزیده است که حضور او در مجلس باید بر اساس برنامه منظم و تشریفات ویژه معاون اول ریاست جمهوری باشد.

وی در ادامه یادآور شد که مجلس نمایندگان به عنوان نهادی قانونگذار که نمایندگان مردم را در خود جای داده باید بر عملکرد دولت نظارت داشته باشد و سزاوار رابطه تنگاتنگ با کابینه است.

این در حالی است که سایر مقام‌های احضار شده از جمله، سرپرست وزارت دفاع و داخله و رییس عمومی امنیت ملی افغانستان برای پرسش و پاسخ در مجلس حضور یافته بودند.

بیشتر بخوانید:

امرالله صالححمدالله محبخبر افغانستانخبر افغانستان جدیدخبر افغانستان جدید امروزرئیس جمهور غنیرئیس عمومی امنیت ملیرئیس عمومی امنیت ملی افغانستانسرپرست وزارت امور داخله افغانستانسرپرست وزارت داخلهسرپرست وزارت دفاعسرپرست وزارت دفاع افغانستانمجلس نمایندگانمجلس نمایندگان افغانستانمشاور امنیت ملی افغانستانمعاون اول ریاست جمهوریمعاون اول ریاست جمهوری افغانستانمقام امنیتی
نظرات (0)
افزودن نظر