ریاست اجراییه نهایی شدن صلح میان آمریکا و پیکارجویان طالب را تایید کرد

عبدالله عبدالله، ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی در نشست امروز شورای وزیران اعلام کرد، گام‌های بزرگی به طرف صلح افغانستان برداشته شده و توافق میان آمریکا و مخالفان دولتی نیز نهایی شده است.

 

آقای عبدالله تاکید ورزید که مردم افغانستان هر قدم در راستای صلح را ارج نهاده و از آن استقبال می‌کنند.

او در عین حال ابراز امیدواری کرد که کاهش خشونت‌ها در مدت زمان هفت روز با موفقیت به پایان رسیده و توافقنامه صلح که به آن مشروط شده است نیز امضا شود.

ریاست اجراییه در ادامه اذعان کرد که آمریکا، دولت افغانستان و پیکارجویان طالب باید نسبت به توافق صورت گرفته پایبند باشند تا تصمیم آینده کشور در مذاکرات بین‌الافغانی گرفته شود.

 

بیشتر بخوانید:

آمریکاافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونهپروسه صلح افغانستانتوافقنامه صلح افغانستانتوافقنامه صلح در افغانستاندولت افغانستانریاست اجرائیه حکومت وحدت ملیریاست اجراییه حکومت وحدت ملیشورای وزیرانشورای وزیران افغانستانشورای وزیران جمهوری اسلامی افغانستانصلح افغانستانصلح افغانستان با طالبانصلح افغانستان طالبانصلح افغانستان وطالبانصلح در افغانستانطالبطالبانعبدالله عبداللهمخالف دولتمذاکرات صلح افغانستاننمونه توافقنامه صلحوصلح افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر