">
تلویزیون چکاد

ارائه کمک‌های رمضانی بنیاد بیات به خانواده‌های نیازمند در کابل و قندوز

154
بنیاد بیات از ارسال بسته‌های کمکی به خانواده‌های نیازمند در دو ولایت کابل و قندوز خبر داده و گفته است که این بسته‌های کمکی برای ماه رمضان ارائه شده‌اند.

به گفته حاجی محمد اسماعیل، معاون بنیاد بیات، بسته‌های کمکی شامل آرد، برنج و روغن هستند که پس از یک سروی شفاف بین نیازمندان توزیع شده‌اند.

او در ادامه تاکید ورزید که این کمک‌ها تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و بیشترین توجه به نیازمندان این ولایت‌ها خواهد بود.

در عین حال، خیرمحمد سلجوقی، نماینده بنیاد بیات در شما شرق کشور می‌گوید، بنیاد خیریه بیات در ادامه کمک‌های بشردوستانه رمضانی خود و پس از سروی و شناسایی نیازمندان در قندوز، بسته‌های کمکی را بین این خانواده‌ها توزیع کرده است.

مسوولان محلی طالبان نیز که مسوول این بحران بشری در افغانستان هستند از اقدامات بنیاد بیات استقبال کرده و می‌گویند که نهادها و افراد مددرسان باید دست نیازمندان افغانستان را بگیرند.

این در حالی است که با روی کار آمدن طالبان در افغانستان و عدم مشروعیت داخلی و بین‌المللی این گروه، وضعیت اقتصادی در این کشور جنگ‌زده بحرانی است و فقر به بیشتر از ۶۰ فیصد جمعیت افغانستان گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.