">
تلویزیون چکاد

رهبر طالبان: قوم‌گرایی ممنوع است و باید دشمن را در میدان تبلیغات شکست داد

242

سخنگوی طالبان با انتشار اعلامیه‌ای گزارش دیدار رهبر طالبان با شماری از مقامات این گروه از چند ولایت را منتشر کرده و گفته است که رهبر طالبان در این دیدار خواستار مبارزه با قوم‌گرایی و منطقه‌گرایی شده است.

به گفته آقای مجاهد، رهبر طالبان در این دیدار که با مسوولان نظامی این گروه در ولایت‌های بدخشان، نیمروز، هرات، فراه و بادغیس انجام شده گفته است که مقامات این گروه باید در صورت امکان چالش‌های مردم را برطرف کنند و به رفاه و توسعه کشور توجه کنند.

او در ادامه گفته است که مردم باید از اصول نظام اسلامی آگاه شوند و مسوولان این گروه باید در ابتدا خود را اصلاح کرده و با شریعت عیار کنند.

با این حال، در این اعلامیه جزئیاتی از محل و زمان برگزاری این نشست داده نشده و هیچ تصویری نیز از رهبر مخفی این گروه منتشر نشده است.

رهبر طالبان یادآور شده که در ۲۰ سال گذشته دشمن تلاش‌های زیادی برای تغییر اذهان عمومی کرده و حالا علمای دینی مورد تایید این گروه باید برای اصلاح اذهان عمومی تلاش کنند.

او در انتها تاکید ورزیده که دشمن در میدان نبرد شکست خورده و حالا باید آن‌ها را در میدان تبلیغات شکست داد و توطئه‌های خارجی را از بین برد.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.