">
تلویزیون چکاد

انتقاد پایتخت‌نشینان از افزایش پول برق در فصل زمستان

176

شماری از ساکنان شهر کابل نسبت به افزایش پول برق مصرفی در فصل زمستان شکایت دارند.

به گفته ساکنان کابل، با وجود اینکه در چند ماه گذشته تعداد ساعات برق به شدت کاهش یافته و کمتر از دو ساعت در روز برق دارند، بل مصرفی آن‌ها در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

این افراد تاکید ورزیده‌اند که در بل برق مصرفی آن‌ها، اضافه‌ستانی می‌شود، در حالی که مصرف برق آن‌ها تنها یک ساعت در روز است.

شماری از شهروندان می‌گویند، زمانی که برق دارند تنها می‌توانند منبع ذخیره آب خود را پر کنند و حتی موبایل‌های آن‌ها نیز به صورت کامل شارژ نمی‌شود.

در عین حال، شرکت برق افغانستان، برشنا که در کنترل کامل طالبان قرار دارد و رییس آن‌ از اعضای این گروه است می‌گوید، در گذشته و حال تخطی‌هایی از سوی کارمندان این شرکت وجود داشته و دارد.

آقای غالب، رییس پیشین برشنا گفت، به دلیل خرابی زیرساخت‌ها و کوچه‌ها، کارمندان این شرکت نمی‌توانند میترهای برق را به صورت دقیق بخوانند و در بسیاری از مکان‌ها آن را به صورت تخمینی وارد می‌کنند.

آخندزاده، رییس برحال برشنا نیز می‌گوید، شهروندان اگر نسبت به مصرفی خود شک دارند باید عکس میترهای برق خود را بگیرند و با بل مصرفی مقایسه کنند، در صورت وجود اشکال می‌توانند مراجعه کنند تا اشکال برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.