">
تلویزیون چکاد

انتقاد تند الهه دلاورزی از رفتار خوب جهان با طالبان

154

الهه دلاورزی، دانشجوی دختر افغان که ادعای تجاز از سوی قاری سعید خوستی را مطرح کرده بود می‌گوید، جهان برای طالبانی که جنایتش علیه زنان ادامه دارد فرش سرخ پهن می‌کند.

خانم دلاورزی که اکنون از افغانستان خارج شده و به یکی از کشورهای همسایه پناه برده تاکید ورزید، از تمام کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی ناامید شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنان تحت تعقیب طالبان قرار دارد ادامه داد، زندگی میلیون‌ها زن در افغانستان به جهنمی تبدیل شده که هر روز در آن می‌سوزند و روزهایی که زیر شکنجه طالبان قرار داشته را هرگز از یاد نخواهد برد.

او همچنین گفت که تنها قربانی شکنجه و ازدواج اجباری طالبان نبوده و هزاران دختر سرنوشتی مشابهی با او داشته‌اند، اما به دلیل حساسیت‌های فرهنگی خانواده‌ها حاضر به افشای این رویدادها نیستند.

قابل یادآوری است، خانم دلاورزی چند ماه پیش ویدیویی از خود منتشر ساخته و مدعی شد که قاری سعید خوستی، سخنگوی وقت وزارت داخله طالبان در زندان به او تجاوز کرده و سپس به اجبار او را به نکاح خود درآورده است.

با این وجود، آقای خوستی ادعای تجاوز و شکنجه را رد کرده و گفته است که به خواست دختر با او ازدواج کرده و با صلاحیت شرعی خود او را طلاق داده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.