">
تلویزیون چکاد

محتوای غیراسلامی، عامل اصلی مسدودسازی تیک تاک در افغانستان

179

رسانه دیلی میل به نقل از یک مقام ارشد طالبان گزارش داده است که این گروه به دلیل ترویج خشونت و انتشار محتوای غیراسلامی قصد دارد اپلیکیشن تیک تاک، از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های فضای مجازی را مسدود کند.

در گزارش این رسانه به نقل از این مقام طالبان آمده، تیک تاک محتوای غیراسلامی را در یک کشور اسلامی با جوانان بسیار آسب‌پذیر منتشر می‌کند و نیاز است که برای آینده جوانان این مسدودسازی انجام شود.

او همچنین گفته است که این اپلیکیشن سبک زندگی غربی را برای جوانان افغانستان تبلیغ می‌کند که باعث گمراهی آنان می‌شود و باید جلوی انتشار مطالب ضد اسلام از طریق این تریبیون گرفته شود.

پیش از این، وزارت مخابرات طالبان به ارائه‌دهندگان اینترنت مهلت ۳۰ روزه داده بود تا اپلیکیشن‌های تیک تاک و پابجی را مسدود کند.

مقام‌های طالبان بر این باورند که فیسبوک نیز عامل اصلی انتشار محتوای ضد اسلامی است، با این وجود هنوز پیرامون مسدودسازی آن خبری اعلام نکرده‌اند.

این در حالی است که پس از به قدرت رسیدن این گروه در افغانستان، انتشار موسیقی، فیلم و سریال‌های تلویزیونی نیز ممنوع شده و تمام جنبه‌های سرگرمی از زندگی مردم حذف شده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.