">
تلویزیون چکاد

ادعای تجاوز جنسی از سوی سعید خوستی بر یک دختر

232

یکی از دانشجویان دانشگاه طب کابل با انتشار ویدیویی مدعی شده است که سعید خوست، سخنگوی پیشین وزارت داخله طالبان و از اعضای ارشد این گروه بر وی تجاوز جنسی کرده است.

این دختر که الهه نام دارد در ویدیو خود گفته است که ماه دلو سال گذشته و پس از تجاوز جنسی در اداره استخبارات طالبان، سعید خوستی او را به زور به نکاح خود در آورده است.

خانم دلاورزی تاکید کرد که طالبان او را لت و کوب کرده‌اند و آقای خوستی هنگام تجاوز از او فیلم گرفته و او را تهدید به انتشار فیلم کرده است.

الهه که هنگام تلاش برای فرار به پاکستان در مرز تورخم بازداشت و مجددا به زندان طالبان انتقال داده شده گفته است که ممکن است پس از انتشار این ویدیو زنده نماند.

در عین حال، سعید خوستی نیز به این ماجرا واکنش نشان داده و نکاح با این دختر جوان را پذیرفته است، اما لت و کوب و تجاوز را نادرست می‌خواند.

آقای خوستی توضیح داده که در حدود شش ماه پیش و با اصرار دختر با او ازدواج کرده، اما به دلیل نداشتن عقیده درست بارها در تلاش برای اصلاح او ناکام مانده و سرانجام او را طلاق داده است.

سخنگوی پیشین وزارت داخله طالبان در انتهای پیام خود از طالبان و مردم افغانستان به دلیل نکاح ناسنجیده‌ای که انجام داده عذرخواهی کرد گفت که پشیمان است.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.