">
تلویزیون چکاد

طالبان از برنامه‌ریزی برای حل چالش‌های ترانسپورتی خبر داد

140

معاون اداری رییس‌الوزرای طالبان در دیدار با مسوولان بخش ترانسپورت افغانستان وعده داد که به زودی چالش‌های این بخش برطرف خواهد شد.

در این دیدار، آقای حنفی گفت که رهبری این گروه توجه جدی به حل چالش‌های مردم دارد و به صورت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاری در این بخش حمایت خواهد کرد.

این در حالی است که اتحادیه شرکت‌های ترانسپورتی افغانستان گفته است که در این بخش میلیاردها افغانی سرمایه‌گذاری صورت گرفته و دستکم دو میلیون نفر به صورت مستقیم کار می‌کنند.

این اتحادیه در ادامه خاطرنشان ساخته است که از طریق بخش ترانسپورت، طالبان تاکنون توانسته‌اند میلیاردها افغانی عواید جمع‌آوری کنند.

حبیب‌الرحمن، عضو بخش ترانسپورت افغانستان می‌گوید، این اتحادیه انتظار دارد که طالبان با آن‌ها همکاری کند تا خدمات بهتری در این بخش به مردم کشور داده شود.

مسوولان اتحادیه ترانسپورت در انتها اذعان کردند که معتهد به ارائه خدمات بهتر ترانسپورتی به مردم هستند اما برای پیشبرد اهداف خود نیاز به حمایت از سوی طالبان خواهند داشت.

این در حالی است که به گفته آگاهان امور ترانسپورتی، طالبان باید با همکاری اتحادیه ترانسپورت افغانستان قوانین، مقررات و سیاست‌ها را به نحوی تدوین و اجرا کند که با معیارهای جهانی به صورت کامل برابر باشد.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.