">
تلویزیون چکاد

رییس جدید اطلاعات و فرهنگ هرات آغاز به کار کرد.

227

تواب مبارز امروز به عنوان رییس جدید اطلاعات و فرهنگ هرات رسما معرفی شد.

تواب مبارز که پیش از این آمرجوانان ریاست اطلاعات وفرهنگ بود امروز ازسوی معین امور جوانان وزارت اطلاات وفرهنگ به همکارانش معرفی شد.

درمراسم معرفی رییس تازه اطلاعات وفرهنگ هرات که مسوولان حکومتی ، فرهنگیان و فعالان مدنی  حضور داشتند، ولی شاه بهره یکی از فرهنگیان بی توجهی ها درقبال حفظ و مرمت بناهای تاریخی وهمچنان ثبت نشدن بناهای تارخی هرات در سازمان یونسکو را از مهم ترین چالش های هرات خواند.

ازسویی هم حکمت الله همت یکی از فعالان رسانه‌ای در هرات هم از آنچه چالش های رسانه ها و خبرنگاران در زمینه حق دسترسی به طلاعات وعدم همکاری مسوولان ادارات دولتی با خبرنگاران می خواند را دیگر چالشی یاد می کند که مسوولان اطلاعات وفرهنگ تاکنون نتوانسته اند برای ازمیان برداشتن آن اقدامی کنند.

ازسویی دیگر ادریس الکوزی معین امورجوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ که درمراسم معرفی رییس جدید اطلاعات وفرهنگ حضور داشت ازتلاش های این وزارت برای رفع چالش های فرهنگی در هرات خبرمی دهد.

بااین حال تواب مبارز رییس جدید اطلاعات وفرهنگ نیز از روی دست گرفتن برنامه هایی به منظور برطرف کردن چالش های فرهنگی درآینده نزدیک سخن می گوید.

درحالی تواب مبارزه امروز به عنوان رییس جدید اطلاعات وفرهنگ معرفی شد که پیش از این آریا رئوفیان برای چندین سال به عنوان رییس اطلاعات وفرهنگ در هرات فعالیت می کرد .

بیشتر بخوانید :

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.