">
تلویزیون چکاد

دستاورد دیگری برای طالبان؛ تمامی اینترنت کلاب‌ها در هرات از سوی طالبان مسدود شد

464

مسوولان امر به معروف و نهی از منکر طالبان در هرات اعلام کرده‌اند که تمامی انترنت کلاب‌ها و گیم‌نت‌های هرات را مسدود کرده‌اند.

مسوولان این اداره افراطی طالبان گفته‌اند، پس از شکایت شماری از مردم به دلیل فعالیت‌های غیرشرعی این اماکن مسدود شده است.

مهاجر، رییس امر به معروف و نهی از منکر طالبان می‌گوید، این اداره طالبان بارها به انترنت کلاب‌ها و گیم‌نت‌ها هشدار داده‌ که فعالیت‌های خود را اصلاح کنند، اما آن‌ها همانند گذشته فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

همزمان، مسوولان انترنت کلاب‌ها می‌گویند که فعالیت آن‌ها کاملا قانونی است و با مسدود شدن کار و بارشان، سرمایه‌های آن‌ها بی‌سرنوشت مانده است.

این افراد می‌گویند که از سوی شهرداری جواز فعالیت دارند اما نیروهای طالبان به آن‌ها دستور داده‌اند که فعالیت خود را متوقف کنند و هیچ دلیلی هم برای این کار خود نمی‌دهند.

آن‌ها می‌گویند که دانشجویان و دانش‌آموزان بیشترین مشتریان این کلاب‌ها هستند و اکثر آن‌ها برای جمع‌آوری مضامین درسی خود به انترنت کلاب‌ها مراجعه می‌کنند.

دانشجویان نیز می‌گویند که با مسدود شدن انترنت کلاب‌ها در هرات، چالش‌های بسیاری در بخش آموزش و مضامین درسی در مقابل آن‌ها قرار گفته است.

این در حالی است که طالبان خود را مالک افغانستان می‌دانند و مردم این کشور را همانند کرایه‌نشینان می‌پندارند و هر نوع سلیقه‌ای که مطابق میل رهبری و مقامات این گروه باشد را اعمال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.