">
تلویزیون چکاد

عکس دردسرساز؛ سازمان ملل از عکس کارمندان این نهاد زیر بیرق طالبان عذرخواهی کرد

238

پس از انتشار تصویری از کارمندان سازمان ملل زیر بیرق طالبان، واکنش‌های متعددی از سوی کاربران شبکه‌های مجازی دیده شده است.

در پی این واکنش‌ها، سازمان ملل از اینکه کارمندان این نهاد در افغانستان زیر بیرق طالبان رفته و با آن عکس گرفته‌اند به صورت رسمی عذرخواهی کرد.

استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفته است،‌ این عکس هرگز نباید گرفته می‌شود و یک اشتباه بزرگ بود، به همین دلیل سازمان ملل از چنین اقدامی که از سوی کارمندان امنیتی این سازمان در افغانستان انجام شده عذرخواهی می‌کند.

وی در ادامه افزود، ‌این عکس زمانی گرفته شده که معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در جریان سفر خود به کابل با مقامات طالبان سرگرم گفتگو بوده است.

گفتنی است، اولین بار در روز پنجشنبه تصاویر تیم امنیتی معاون دبیرکل سازمان ملل زیر بیرق طالبان منتشر شد که واکنش‌های افغان‌ها را در فضای مجازی به دنبال داشت.

در عین حال، علی میثم نظری، مسوول روابط خارجی جبهه مقاومت ملی نیز با بازنشر این تصویر گفته است، عکس گرفتن زیر بیرق طالبان بی‌طرفی و اعتبار سازمان ملل را زیر سوال می‌برد و این نهاد بین‌المللی نباید اقداماتی انجام دهد که شهرت این سازمان را خدشه‌دار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.