فرمانده مرکزی آمریکا هشدار داد: پیکارجویان طالب به تعهدات خود عمل کنند

جنرال کنت مکنزی، فرمانده مرکزی ایالات متحده آمریکا در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شده است، پیکارجویان طالب پیرامون کاهش خشونت‌ها در افغانستان تعهدی ندارند.

 

جنرال مکنزی می‌گوید، با در نظرداشت توافقنامه صلح میان آمریکا و پیکارجویان طالب تعداد حملات این گروه بسیار زیاد است.

آقای مکنزی در ادامه تاکید کرده است که پیکارجویان طالب به شهرهای بزرگ و نیروهای خارجی حمله نمی‌کنند اما پاسگاه‌های بزرگ نیروهای امنیتی در مناطق دورافتاده را هدف قرار می‌دهند.

فرمانده مرکزی ایالات متحده آمریکا هشدار داده است که اگر پیکارجویان طالب به وعده‌های خود عمل نکنند و خشونت‌ها را در کشور کاهش ندهند خروج نظامیان این کشور از افغانستان به تاخیر خواهد افتاد.

این در حالی است که پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام توافقنامه صلح میان آمریکا و پیکارجویان طالب با حضور مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا امضا شده و مورد استقبال بسیاری از کشورها نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

اخبار افغانستاناخبار افغانستان جدیداخبار افغانستان دریایالات متحده آمریکاتوافق صلح افغانستانتوافق نامه صلح افغانستانجنرال ماكنزيخروج نیروهای آمریکایی از افغانستانخروج نیروهای امریکا از افغانستانژنرال مکنزیصلح طالبان با آمریکاطالبطالبانطالبان آمریکاطالبان و آمریکافرمانده مرکزی آمریکاکاهش خشونتکاهش خشونت ها در افغانستانمایک پمپئونیروهای امنیتی افغانستاننیروی های امنیتی افغانستانوزیر خارجه آمریکا
نظرات (0)
افزودن نظر