ولایت فاریاب ۳۰ درصد بیشتر از گذشته خبرنگار زن دارد

ریاست امور زنان ولایت فاریاب اعلام کرده است که تعداد زنان خبرنگار این ولایت در مقایسه با سال‌های گذشته تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

 

ماریا نوری، رییس اداره رسیدگی به امور زنان ولایت فاریاب به تلویزیون چکاد گفته است، مقایسه آمار سال جاری و سال گذشته نشان می‌دهد که زنان فاریاب بیشتر از گذشته به حرفه خبرنگاری علاقه‌مند شده‌اند.

خانم نوری در ادامه گفته‌های امروز خود تصریح کرد، ۸۰ درصد چالش‌های پیش روی زنان خبرنگار در این ولایت از میان برداشته و یا از آن‌ها کاسته شده است.

رییس اداره رسیدگی به امور زنان ولایت فاریاب در ادامه اذعان کرد که برنامه‌های آموزشی برای افزایش آگاهی زنان روی دست گرفته شده است.

 

بیشتر بخوانید:

از ولایت فاریاب چه خبرافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونهافغانستان ولایت فاریاب خبرتلویزیون چکادحضور زنان در جامعهحقوق زنان در افغانستانخبر ولایت فاریابخبرنگار ولایت فاریابخبرنگاران ولایت فاریابخبرنگاریخبرهای ولایت فاریابخبرهای ولایت فاریاب افغانستانریاست امور زنان ولایت فاریابزن در افغانستانزندگی زنان در افغانستانماریانوریمشکلات زنان در افغانستانوضعیت زنان در افغانستانولايت فارياب خبر تازه فاریابولایت فاریابولایت فاریاب افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر