جام زهر برای نجات افغانستان؛ دولت کاهش خشونت را برای تحقق آتش‌بس پذیرفت

ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده است که مردم افغانستان طرح کاهش خشونت‌ها را می پذیرند تا به آتش‌بس در مذاکرات صلح منتج شود.

 

صدیق صدیقی، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری در اظهاراتی امروز اعلام کرد که مردم افغانستان آتش‌بس را دریچه‌ای برای رسیدن به صلح می‌دانند و دولت کاهش خشونت‌ها را به همین دلیل می‌پذیرد.

آقای صدیقی در ادامه افزود، پیکارجویان طالب در گذشته نسبت به پایان جنگ در افغانستان پایبندی نداشتند، اما اگر کاهش خشونت‌ها به آتش‌بس دائمی ختم شود دولت با درک خطرات، آن را می‌پذیرد.

این در حالی است که پیشتر پذیرفتن طرح کاهش خشونت‌ها اختلاف بزرگی در میان سران حکومت وحدت ملی ایجاد کرده بود و دو صدایی در این بین شنیده می‌شد.

 

بیشتر بخوانید:

ارگ ریاست جمهوریارگ ریاست جمهوری اسلامی افغانستانارگ ریاست جمهوری افغانستانارگ ریاست جمهوری افغانستان کابلارگ ریاست جمهوری کابلافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربجنگحکومت وحدت ملیحکومت وحدت ملی افغانستانحکومت وحدت ملی در افغانستاندر کابلدولت افغانستانریاست اجراییه کشورسخنگوی رئیس جمهورسخنگوی ریاست جمهوریسخنگوی ریاست جمهوری افغانستانصدیق صدیقیصدیق صدیقی افغانستانکابلمذاکرات صلح افغانستانمذاکرات صلح افغانستان با طالبانمذاکرات صلح طالباننشست خبری
نظرات (0)
افزودن نظر