هشدار ولسوال زاول به پیکارجویان طالب؛ عملیات پاکسازی به زودی آغاز می‌شود

مسوولان محلی در ولسوالی زاول از راه‌اندازی عملیات پاکسازی برای از بین بردن اعضای پیکارجویان طالب در این ولایت خبر می‌دهند.

 

محمد سعید سروری، ولسوال زاول می‌گوید، این عملیات به زودی آغاز خواهد شد و بخش‌های زیادی از این ولسوالی در دستور کار نیروهای عملیاتی قرار دارند.

آقای سروری در گفت‌وگو با تلویزیون چکاد تصریح کرده است، پیکارجویان طالب از خانه‌های غیرنظامیان استفاده کرده و به سمت نیروهای دولتی راکت پرتاب می‌کنند، از همین رو این عملیات انجام خواهد شد.

ولسوال زاول در ادامه تاکید کرد که در نتیجه این راکت پراکنی‌ها، دستکم پنج نفر از ساکنان منطقه عزیز آباد این ولسوالی جان خود را از دست داده‌اند.

ولسوالی زاول از مناطق نسبتا ناامن افغانستان محسوب می‌شود که پیکارجویان طالب فعالیت‌های پراکنده‌ای در آن دارند.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربتلویزیونی چکادجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانحمله مخالفان مسلح دولتطالبطالب در افغانستانطالبانظلم طالب در افغانستانعملیات پاکسازیکشته شدن دها طالب در افغانستانمحمد سعید سروریمنطقه عزیزآبادولسوالی زاولولسوالی زاول هرات
نظرات (0)
افزودن نظر