عملیات شهید بختور با تلفات ۱۶ نفری پیکارجویان طالب خاتمه یافت

مقام‌های امنیتی در ولایت فراه اعلام کرده‌اند که عملیات مشترک «شهید بختور» که از چند هفته پیش اجرا شده بود، اکنون خاتمه یافته است.

 

پایگاه ۲۰۷ ارتش مستقر در ولایت فراه پیرامون این عملیات گفته است، نیروهای امنیتی ۱۳ مخالف دولت را از پای درآورده و دستکم سه نفر دیگر را نیز  مجروح کرده‌اند.

در اعلامیه این پایگاه آمده است، نیروهای عملیاتی ۱۵۴ حلقه ماین پیکارجویان طالب را که به منظور هدف قرار دادن نیروهای دولتی کار گذاشته شده بود خنثی کرده‌اند.

این عملیات از حدود چهار هفته پیش در ولسوالی پشت کوه قلعه کاه ولایت فراه راه‌اندازی شده بود که در جریان آن، ده‌ها روستا از تصرف پیکارجویان طالب خارج شد.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانحلقه ماینحمایت از نیروهای امنیتی افغانستانطالبطالب در افغانستانطالبانظلم طالب در افغانستانکشته شدن دها طالب در افغانستانمقام های امنیتینیرو های امنیت ملینیرو های امنیتینیرو های امنیتی افغاننیروهای امنیتی افغانستانولسوالی پشت کوه قلعه کاهولسوالی پشت کوه قلعه کاه ولایت فراه
نظرات (0)
افزودن نظر