ناتو تمام قد برای پایان جنگ در افغانستان دولت را حمایت می‌کند

ناتو تمام قد برای پایان جنگ در افغانستان دولت را حمایت می‌کند

نماینده دائمی ایالات متحده در ناتو به تازگی گفته است که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی یا ناتو به تلاش‌های خود برای پایان یافتن جنگ افغانستان ادامه خواهد داد.

 

به گفته کی بیلی هاچیسون، این سازمان تلاش‌‌های نظامی و دیپلماتیک خود برای پایان یافتن جنگ در افغانستان را تداوم خواهد بخشید.

خانم هاچیسون تاکید کرد که ناتو تلاش می‌کند تا در اولین فرصت مذاکره بین‌الافغانی برقرار شده و صلح پایدار در کشور فراهم شود.

نماینده دائم ایالات متحده در ناتو در بخشی از سخنان خود افزود، در دیدار با زلمی خلیل‌زاد فرستاده ویژه آمریکا برای افغانستان و جنرال اسکات میلر فرمانده عمومی نیروهای آمریکایی بر ختم جنگ افغانستان تاکید کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربایالات متحدهایالات متحده آمریکابروکسلجنرال اسكات ميلرجنرال اسکات میلردیپلماتیکزلمي خلیلزادزلمی خلیلزادصلح افغانستانصلح در افغانستانمذاکرات صلح افغانستانناتونماینده وزارت خارجه امریکانماینده ویژه وزارت خارجه آمریکانیروهای آمریکایینیروهای آمریکایی در افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر