معاون زندان پلچرخی قاچاقچی مواد مخدر از آب در آمد؛‌ صدور حکم حبس ۱۹ ساله

مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات از حکم حبس ۱۹ ساله برای معاون زندان پلچرخی کابل خبر داده است.

 

خالد موحد، سخنگوی مرکز عدلی و قضایی گفته است، این فرد به همراه دو نفر دیگر به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر در داخل زندان متهم شناخته شده‌اند.

به گفته آقای خالد، برای یکی از متهمان حکم حبس ۱۳ ساله صادر شده و دیگری نیز با اثبات بی اطلاعی از این موضوع، حکم برائت دریافت کرده است.

سخنگوی مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات در ادامه افزوده است که حکم حبس این دو فرد در دادگاه ابتدایی صادر شده و مراحل استیناف‌خواهی و فرجام همچنان جریان دارد.

شایان ذکر است، معاون زندان پلچرخی کابل به همراه یکی دیگر از متهمان در حال حاضر در توقیف‌خانه این مرکز عدلی و قضایی قرار دارند.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربحکم دادگاهزندانزندان پلچرخیزندان پلچرخی افغانستانزندان پلچرخی در افغانستانزندان پلچرخی کابلزندان پلچرخی کابل افغانستانزندان پلچرخی کابل در افغانستانزندانیفروش مواد مخدرفروش مواد مخدر گلقاچاق فروش مواد مخدرکابلمرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساد اداریمرکز عدلی و قضایی مبارزه با فسادمرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد اداریمرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدرمرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مواد مخدرمواد مخدر
نظرات (0)
افزودن نظر