نگاه امیدوار کننده والی هرات به طرح‌های اصلاحی ریاست معارف

مقام‌های محلی در ولایت هرات طرح‌های ریاست معارف برای اصلاحات در این اداره را امیدوار کننده خوانده و از آن استقبال کردند.

 

عبدالقیوم رحیمی، والی هرات در دیدار با رییس معارف ضمن مثبت خواندن دورنمای طرح‌های اصلاحی این اداره، حمایت مقام ولایت را متعهد شده و بر لزوم ارتقای جایگاه این اداره تاکید ورزیده است.

در عین حال، ذکریا رحیمی، رییس معارف ولایت هرات نیز تصریح کرد که اقدامات جدی‌تری برای پیشرفت و ارتقای معارف این ولایت روی دست گرفته شده است.

شایان ذکر است، والی هرات در این دیدار تاکید کرده که حمایت از معارف در اولویت‌های کاری او قرار دارد.

ریاست پیشین معارف هرات به دنبال پاره‌ای از چالش‌های درون سازمانی از سمت خود برکنار شده و با روی کار آمدن رییس جدید، وعده‌های بسیاری به ساکنان هرات داده شده است.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزخبرهای هراتریاست معارف هراتعبدالقیوم رحیمی والی ولایت هراتمعارف هراتهراتهرات افغانستانهرات خبرهرات خبر تازههرات خبر تازه امروزهرات خبرهای تازههرات خبرونههرات نیوزوالي هراتوالی هراتوالی هرات افغانستانولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر