دست یاری اداره مهاجران ولایت فاریاب به سوی صدها خانواده آواره

مسوولان ریاست مهاجرین و عودت کنندگان ولایت فاریاب اعلام کرده‌اند، در جریان سال گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ خانواده آواره در این ولایت مساعدت‌هایی برای زندگی دریافت کرده‌اند.

 

غلام فاروق محمدی، رییس مهاجرین و عودت کنندگان ولایت فاریاب تاکید کرده است که این افراد در نتیجه ناامنی به مرکز شهر فاریاب پناه آورده‌اند که از سوی نهادهای بین‌المللی نیز به آن‌ها کمک شده است.

آقای محمدی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ خانواده آواره در فاریاب وجود دارد افزود، در روزهای پیش‌رو کمک‌هایی برای شمار زیادی از این خانواده‌ها ارسال خواهد شد.

رییس مهاجرین و عودت کنندگان ولایت فاریاب ضمن قدردانی از نهادهای حمایت کننده خارجی، از آن‌ها خواست تا کمک‌های خود را برای خانواده‌های آواره وسعت ببخشند.

 

بیشتر بخوانید:

از ولایت فاریاب چه خبرافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربافغانستان ولایت فاریاب خبرخانواده آوارهخبر ولایت فاریابخبرنگار ولایت فاریابخبرنگاران ولایت فاریابخبرهای ولایت فاریابخبرهای ولایت فاریاب افغانستانریاست مهاجرین و عودت کنندگانغلام فاروق محمدینهادهای بین‌المللیولایت فاریابولایت فاریاب خبر تازه
نظرات (0)
افزودن نظر