حکمتیار از پیش‌شرط‌های جدید آمریکا برای پیکارجویان طالب خبر داد

گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی افغانستان در تازه‌ترین اظهارات خود از قرار گرفتن چند پیش‌شرط جدید از سوی آمریکا برای پیکارجویان طالب خبر داده است.

 

به گفته آقای حکمتیار، آمریکا از پیکارجویان طالب خواسته است که روابط خود را با ایران قطع کنند.

رهبر حزب اسلامی در ادامه افزود، آمریکا از رهبران این گروه خواسته تا با حضور شماری از نیروهای این کشور در افغانستان به عنوان پیش‌شرط موافقت کنند.

در عین حال او تاکید ورزیده است که این پیش‌شرط‌ها می‌توانند همانند سدی در برابر صلح باشند و تحقق این امر را در افغانستان با چالش‌های بزرگی مواجه کند.

خاطر نشان می‌شود، پیکارجویان طالب تاکنون پیرامون اظهارات رهبر حزب اسلامی واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

آمار تلفات نیروهای آمریکایی در افغانستانافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربايالات متحده آمريكاایالات متحده آمریکاایرانتلفات نیروهای امریکایی در افغانستانتوافقنامه صلح افغانستانتوافقنامه صلح در افغانستانروند صلحروند صلح افغانستانروند صلح طالبانطالبطالبانکاهش نیروهای آمریکایی در افغانستانگلبدین حکمتیارگلبدین حکمتیار افغانستانگلبدین حکمتیار حزب اسلامینیروهای آمریکایی در افغانستاننیروهای امریکا در افغانستاننیروی آمریکایی در افغانستاننیروی امریکا در افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر