فرماندهی پلیس هرات از پاسگاه‌های امنیتی ولسوالی‌های ناامن دیدن کرد

فرمانده پلیس هرات در دیدار از پاسگاه‌ها و کمربندهای امنیتی پلیس و ارتش در ولسوالی‌های ناامن پشتون زرغون و اوبه، وضعیت کارکرد این پاسگاه‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

 

امین الله امرخیل در دیدار از مسیرهای منتهی به این دو ولسوالی تاکید کرد که نیروهای پلیس در حفظ تجهیزات و استحکامات پاسگاه‌های امنیتی دقت بیشتری داشته باشند و به حفظ جان افراد توجه کنند.

در عین حال، نیروهای امنیتی مستقر در این پاسگاه‌ها اعلام کردند که برای حفظ جان و مال مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و همواره در این راستا ثابت قدم هستند.

این بازدید در حالی صورت گرفته که در جریان روزهای گذشته گزارش‌هایی از ناامنی در شماری از ولسوالی‌های هرات به گوشی می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید:

ارتش ملیافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربامين الله امرخيلامین الله امرخیلاوبه هراتاوبه هرات افغانستانپاسگاه امنیتیحمایت از نیروهای امنیتی افغانستانخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزخبرهای هراتفرمانده پولیس هراتنیرو های امنیت ملینیرو های امنیتینیرو های امنیتی افغاننیروهای امنیتی افغانستانهراتهرات افغانستانهرات خبرهرات خبر تازههرات خبر تازه امروزهرات خبرهای تازههرات خبرونههرات نیوزولایت هراتولسوالی پشتون زرغونولسوالی پشتون زرغون افغانستانولسوالی پشتون زرغون هراتولسوالی پشتون زرغون هرات افغانستانولسوالی پشتون زرغون ولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر