حیاتی ترین نقطه قسمت شاهراه هرات-غور از تصرف پیکارجویان طالب آزاد شد

وزارت دفاع اعلام کرده است که دره کمنج در ولسوالی شهرک ولایت غور که حیاتی ‌ترین قسمت شاهراه هرات-غور بود را از تصرف پیکارجویان طالب خارج کرده است.

 

وزارت دفاع افزوده است، این نقطه به همراه دره تخت در ولسوالی چشت هرات و در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی از تصرف این گروه خارج شده است.

براساس اعلامیه صادر شده از سوی این وزارتخانه، دره تخت در ولسوالی چشت هرات برای مدت ۹ سال و دره کمنج در ولسوالی شهرک غور نیز برای مدت دو سال در تصرف این گروه قرار داشته است.

در این اعلامیه تاکید شده است که دستکم ۱۰۰ نفر از اعضای این گروه به همراه فرماندهان خود به نیروهای امنیتی تسلیم شده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که در نتیجه این عملیات مشترک زمینی و هوایی، ۴۸ نفر از اعضای پیکارجویان طالب کشته شده و شش قرارگاه بزرگ این گروه نیز از بین رفته است.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربحمایت از نیروهای امنیتی افغانستانخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزخبرهای هراتشاهراه هرات – غورطالبطالبانغور ولسوالی شهرک افغانستاننیرو های امنیت ملینیرو های امنیتینیرو های امنیتی افغاننیروهای امنیتی افغانستانهراتهرات افغانستانهرات خبرهرات خبر تازههرات خبر تازه امروزهرات خبرهای تازههرات خبرونههرات نیوزوزارت دفاع مليوزارت دفاع ملي افغانستانوزارت دفاع ملیوزارت دفاع ملی افغانستاوزارت دفاع ملی کشورولایت هراتولسوالی چشت هراتولسوالی شهرک غورولسوالی شهرک ولایت غورولسوالی شهرک ولایت غور افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر