سرمای زمستان جان بیش از ۳۰ معتاد را در هرات گرفت

ریاست صحت عامه ولایت هرات می‌گوید، در جریان یک ماه و نیم گذشته و آغاز فصل زمستان تاکنون، ۳۱ معتاد به دلیل سرمای زیاد هوا جان باخته‌اند.

 

عبدالحکیم تمنا، رییس صحت عامه ولایت هرات تصریح کرده است، افرادی که در خلال این روزها جان خود را از دست می‌دهند عمدتا جوانان هستند.

آقای تمنا در ادامه تاکید کرد، این اداره در نظر دارد تا تعدادی از زنان معتاد را از سطح شهر جمع‌آوری کرده و آن‌ها را در مرکزی موقت برای درمان اسکان دهد.

در عین حال، جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات گفته است که اداره محلی برای جمع‌آوری معتادان از سطح شهر بودجه‌ای ندارد.

این در حالی است که همه ساله با فرارسیدن فصل سرما، شمار زیادی از معتادان به دلیل نبود امکانات مناسب برای زندگی جان خود را از دست می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید:

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربجمع آوری معتادانجیلانی فرهادخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزخبرهای هراتریاست صحت عامهریاست صحت عامه ولایت هراتزنان معتادزنان معتاد افغانستانسخنگوی والی هراتسرماي زمستانسرمای زمستانعبدالحکیم تمنامقام های محلی هراتمواد مخدرهراتهرات افغانستانهرات خبرهرات خبر تازههرات خبر تازه امروزهرات خبرهای تازههرات خبرونههرات نیوزولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر