استقبال سیما سمر از پلان کاری مشترک محافظت از کودکان

سیما سمر، وزیر دولت در امور حقوق بشر نسبت به تدوین پلان کاری مشترک برای محافظت از کودکان از سوی حکومت استقبال کرد.

خانم سمر پیرامون این پلان کاری مشترک که با همکاری دفتر حمایت از کودکان سازمان ملل متحد یا (یونیسف) تدوین شده ابراز خرسندی کرد و همچنین از نبود مرجع برای رسیدگی به امور کودکان معلول انتقاد کرد.

وزیر دولت در امور حقوق بشر پیشنهاد داده وزارت معارف در همکاری مشترک با یونیسف، برای آن عده از کودکان کاری که به مکتب دسترسی ندارند صنف‌های شبانه تدارک ببیند.

این در حالی انجام شده است که وزارت کار و امور اجتماعی پیش‌تر اعلام کرده بود ۴۴ درصد کودکان در افغانستان به دلیل اعمال شاقه و یا دلایل دیگر، به مکتب دسترسی ندارند.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

حمایت از کودکان افغانستانزندگی کودکان کار در افغانستانسازمان حمایت از کودکان افغانستانسیما سمرسیما سمر افغانسیما سمر افغانستانقانون حمایت از کودکان افغانستانقانون حمایت از کودکان در افغانستانکودک کار افغانستانکودک کار افغانیکودک معلول افغانکودکان کار افغانکودکان کار افغان عکسکودکان کار افغانستانکودکان کار افغانستانیکودکان کار افغانیکودکان کار افغانی در ایرانکودکان کار در افغانستانکودکان معلول افغانستانیکودکان معلول در افغانستانوزارت کار و امور اجتماعیوزارت کار و امور اجتماعی افغانستانوزارت کار و امور اجتماعی افغانستان رخصتیوزارت کار و امور اجتماعی رخصتیوزارت کار و امور اجتماعی شهدا ومعلولین
نظرات (0)
افزودن نظر