دو پروژه اکتشافی در هرات به بهره‌برداری رسید

میثاق شهروندی گزارش داد، در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های میثاق در هرات، دو پروژه جدید نیز امروز به بهره‌برداری رسیدند.

 

مسئولین میثاق شهروندی عنوان کردند، این پروژه‌ها در زمینه ساخت کانال‌ها و جاده در این نواحی تکمیل شد و بیش از 450 خانواده از آن‌ها بهره‌مند ‌می‌شوند و هزینه این دو پروژه 12 میلیون افغانی محاسبه شد.

ساکنان این نواحی از برنامه میثاق شهروندی ابراز رضایت کرند و گفتند، با تکمیل این پروژه‌ها، راحت‌تر شده‌اند و قبل از این با چالش‌های زیادی مواجه بودند که در حال حاضر با این پروژه‌ها در فصل‌های بارانی و گرما این چالش‌ها را نخواهند داشت.

برنامه میثاق شهروندی، در سال جاری کار ساخت و ساز 300 پروژه عام‌المنفعه را در شهر هرات آغاز کرد که تاکنون 117 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غرببرنامه ملی میثاق شهروندیبرنامه ملی میثاق شهروندی افغانستانبرنامه میثاق شهروندیپروژه انکشافیپروژه های انکشافیپروژه های انکشافی افغانستانپروژه های انکشافی در افغانستانپروژه های انکشافی ولایت هراتخبر هرات افغانستانخبر هرات امروزخبرهای هراتساخت جادهفصل باران هاي موسميفصل باران های موسميفصل باران های موسمیمیثاق شهروندیمیثاق شهروندی افغانستانمیثاق شهروندی در افغانستانهراتهرات افغانستانهرات خبرهرات خبر تازههرات خبر تازه امروزهرات خبرهای تازههرات خبرونههرات نیوزولایت هرات
نظرات (0)
افزودن نظر