تنها شهردار زن در افغانستان عواید اداره خود را تا پنج برابر افزایش داد

ظریفه غفاری، شهردار میدان شهر در ولایت میدان وردک می‌گوید، درآمد این نهاد دولتی در سال ۹۸ تا پنج برابر افزایش یافته است.

 

خانم غفاری در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته است، این افزایش تنها در سه ربع سال مالی به دست آمده که در مقایسه با گذشته امیدبخش است.

به گفته او، بهبود روابط مردم با شهرداری و اعتمادسازی میان ساکنان و شهرداری به نحوی که آن‌ها باور کنند پرداختی‌های آن‌ها به خودشان بازمی‌گردد علل اصلی دریافت عواید بیشتر بوده است.

مسوولان در اداره شهرداری تاکید کرده‌اند که در ده ماه گذشته ۵۰۰ جریب زمین از غاصبین که اغلب زورمندان هستند پس گرفته شده است.

خانم غفاری نخستین و تنها شهردار افغانستان است که تا ماه‌ها پس از تقررش در این بست، آن‌ هم در یکی از ناامن‌ترین ولایت‌های کشور نمی‌توانست وارد دفتر کارش شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربجريب زمينجریب زمینخبر تازه میدان وردکخبرهای میدان وردکخبری میدان وردکدکاندارانمیدان وردکمیدان وردک تازه خبرمیدان وردک تازه خبرونه
نظرات (0)
افزودن نظر