مخالفان دولت بدون شلیک گلوله ولسوالی درزاب جوزجان را فتح کردند

براساس گزارش رسانه‌ها، پیکارجویان طالب بدون درگیری ولسوالی درزاب در ولایت جوزجان را از نیروهای دولتی گرفتند.

 

سخنگوی والی جوزجان می‌گوید، این ولسوالی به خواست مردم به اعضای پیکارجویان طالب تسلیم شده و نیروهای امنیتی نیز به مرکز این ولایت منتقل شده‌اند.

عبدالمعروف آذر در این خصوص تصریح کرده است، نیروهای امنیتی بیش از دو ماه است که در این ولسوالی محاصره هستند و پیکارجویان طالب نیز دکان‌های مردم را به آتش می‌کشند.

آقای آذر در ادامه تاکید کرده است که با پایان یافتن فصل سرما و دستور مجدد دولت، نیروهای امنیتی به این ولسوالی حمله کرده و آن را باز پس خواهند گرفت.

این در حالی است که پیش‌تر احتمال برقراری آتش‌بس میان دولت و پیکارجویان طالب زیاد بود، اما این خواسته از سوی پیکارجویان طالب رد شده و فشارها بر مردم افزایش یافت.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربافغانستان ولسوالی درزاب جوزجانجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانحمایت از نیروهای امنیتی افغانستانطالبطالب در افغانستانطالبانظلم طالب در افغانستانکشته شدن دها طالب در افغانستانمخالفان دولتنیرو های امنیت ملینیرو های امنیتینیرو های امنیتی افغاننیرو های امنیتی کیستنیروهای امنیتی افغانستانولسوال درزاب ولایت جوزجانولسوالی درزاب جوزجانولسوالی درزاب ولایت جوزجان
نظرات (0)
افزودن نظر