چالش‌های ورثه شهدا در بادغیس زیر ذره‌بین مقام‌های محلی

براساس گزارش رسانه‌ها از بادغیس، جلسه‌ای با محوریت رسیدگی به خواسته‌ها و چالش‌های خانواده‌های شهدا با حضور داشت مقام‌های محلی، نمایندگان ورثه شهدا و اعضای شورای ولایتی برگزار شده است.

 

در این جلسه، عبدالعزیز بیک، رییس شورای ولایتی بادغیس با اشاره به اینکه ورثه شهدا در ولایت‌های دیگر توانسته‌اند نمرات رهایشی خود را دریافت کنند، نسبت به عملی نشدن این موضوع انتقاد کرد.

او خواهان تعیین تکلیف روند توزیع ۵۰۰ جریب زمینی شده که پیش‌تر از سوی یک هیئت موظف انتخاب شده و برای ورثه شهدا اختصاص یافته بود.

در عین حال، والی بادغیس نیز بر اجرای طرح توزیع نمرات رهایشی برای یک هزار و ۵۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ورثه آن‌ها تاکید ورزید.

در پایان این جلسه، والی هرات به مراجع ذی‌ربط دستور داد که برای رسیدگی به چالش‌های خانواده شهدا دست به کار شوند.

 

بیشتر بخوانید:

 

اعضای شورای ولایتی بادغیسافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربافغانستان ولایت بادغیس خبرخبرهای ولایت بادغیسرئیس شورای ولایتیعبدالعزیز بیکمقام محلی افغانستانمقام ولایت بادغیسورثه شهداءولایت بادغیسولایت بادغیس افغانستانولایت بادغیس خبرولایت بادغیس خبر تازهولایت بادغیس خبر جدید
نظرات (0)
افزودن نظر