عبدالله در دیدار با سفرای اروپایی: شفافیت در رسیدگی به شکایات انتخاباتی الزامی است

ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی افغانستان از دیدار عبدالله عبدالله، رییس اجراییه با سفرای کشورهای اروپایی و دیپلمات‌های ارشد این کشور در افغانستان خبر داده است.

 

براساس اعلامیه، در این دیدار روی شفافیت رسیدگی به شکایات انتخاباتی تاکید شده و پیرامون گفت‌وگوهای صلح در افغانستان نیز بحث شده است.

آقای عبدالله در این دیدار تاکید ورزیده است که از روند شفاف انتخاباتی حمایت می‌کند و به دنبال دستیابی افغان‌ها به صلح است.

وی همچنین از موضع‌گیری اتحادیه اروپا در خصوص افغانستان و فعالیت‌های این حوزه در راستای شفافیت انتخاباتی و تلاش‌های صلح قدردانی کرده است.

سفرا و دیپلمات‌های اروپایی نیز حمایت خود از روند شفاف رسیدگی به شکایات انتخاباتی را اعلام کرده و از ادامه همکاری اتحادیه اروپا برای تحقق صلح در افغانستان اطمینان داده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

 

اتحاديه اروپااتحادیه اروپاافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربانتخابات ریاست جمهوریانتخابات ریاست جمهوری افغانستاندیپلمات سیاسیدیپلومات افغانرئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستانروند انتخاباتروند انتخابات افغانستانروند انتخابات در افغانستانسفیران کشورهای اروپاییعبدالله عبدالله
نظرات (0)
افزودن نظر