طوفان هریرود، پیکارجویان طالب را در هرات با خود خواهد برد

مقام‌های محلی هرات از آغاز عملیات مشترک زمینی و هوایی علیه پیکارجویان طالب با عنوان «طوفان هریرود» خبر داده‌اند.

 

به گفته عبدالقیوم رحیمی، والی هرات، این عملیات برای سرکوب کامل پیکارجویان طالب و دیگر گروه‌های هراس‌افگن ترتیب داده شده و بخش‌های ناامن این ولایت را هدف قرار خواهد داد.

والی هرات در ادامه به پیکارجویان طالب هشدار داده است که اگر در راستای پیوستن به روند صلح اقدامی را روی دست نگیرند، به شدت سرکوب خواهند شد.

در عین حال، فضل احمد جنبش، فرمانده پایگاه ۲۰۷ ظفر از توانمند شدن نیروهای افغان خبر داده و گفته است، در این عملیات پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی ارتش به کار گرفته خواهد شد.

این عملیات پس از آن روی دست گرفته شده که تحرکات پیکارجویان طالب در ولسوالی‌های پشتون زرغون، اوبه، چشت و گلران تا حدود زیادی افزایش یافته است.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غرباوبهپشتون زرغونجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانچشتحمایت از نیروهای امنیتی افغانستانطالب در افغانستانطالبان ولسوالی گلران هراتطوفان هریرودطوفان هریرود افغانستانظلم طالب در افغانستانعبدالقيوم رحيمي والي هراتعبدالقیوم رحیمی والی هراتعبدالقیوم رحیمی والی ولایت هراتعملیات نیروی هوایی افغانستانعملیات هوایی افغانستانعملیات هوایی در افغانستانعملیات هوایی نیروهای افغانکشته شدن دها طالب در افغانستانگلران هراتگلران هرات افغانستاننیرو های امنیت ملینیرو های امنیتینیرو های امنیتی افغاننیرو های امنیتی کیستنیروهای امنیتی افغانستانولسوالی گلران هرات
نظرات (0)
افزودن نظر