پوتین به واگنر هشدار داد: خائنین مجازات می‌شوند

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در سخنرانی امروز خود از طریق تلویزیون دولتی این کشور برای اولین بار به صورت مستقیم به رییس گروه واگنر هشدار داد و گفت، کسانی که خیانت می‌کنند حتما مجازات خواهند شد.

آقای پوتین گفت، شورش مسلحانه در کشور خیانت بزرگ و خنجر از پشت به مردم روسیه است و سازمان‌دهندگانی که علیه همرزمان خود تفنگ بلند کنند را پاسخگو خواهد سخت.

وی در ادامه تاکید ورزید، هر آن چیزی که روسیه را تضعیف کند و دشمنان خارجی از آن برای تضعیف بیشتر روسیه استفاده کنند باید کنار گذاشته شود.

رییس جمهور روسیه از سربازان گروه واگنر که در جنگ روسیه علیه اوکراین شرکت داشتند ستایش کرده و گفته است که منافع شخصی منجر به خیانت شده است.

ولادیمیر پوتین اذعان کرد که به عنوان رییس جمهور، فرمانده کل قوا و شهروند روسیه هر کاری که بتواند برای دفاع از کشور، حفاظت از قانون اساسی، جان، امنیت و آزادی شهروندان خود انجام می‌دهد.

اختلاف واگنر و روسیه در حالی روی داده که رییس این گروه نظامی مدعی شده وزارت دفاع روسیه دو هزار نفر از سربازان او را هدف قرار داده است، در حالی که وزارت دفاع روسیه این اظهارات را بی اساس می‌داند.

بیشتر بخوانید:

پوتینمجازات
نظرات (0)
افزودن نظر