هیئت مذاکره کننده دولت با پیکارجویان طالب مشخص شد

ارگ ریاست جمهوری با انتشار اعلامیه‌ای از مشخص شدن هیئت مذاکره کننده با پیکارجویان طالب در صورت آغاز مذاکرات بین‌الافغانی خبر داده و افزود، نام این افراد پس از توافق صلح همگانی خواهد شد.

 

اگرچه این هیئت مذاکره کننده نهایی شده، اما تا هنوز جزئیاتی از نام این افراد و سمت‌های دولتی آن‌ها منتشر نشده است.

با وجود تلاش‌های بسیار حکومت افغانستان برای آغاز گفت‌وگو با پیکارجویان طالب، این گروه تا هنوز خواست حکومت را نپذیرفته‌اند.

خاطرنشان می‌شود، پیکارجویان طالب و ایالات متحده نزدیک به یک سال پیرامون صلح در کشور مذاکره کرده‌اند، اما تا هنوز دستاورد قابل توجهی به دست نیامده است.

با این حال، زمزمه‌هایی از آتش‌بس موقت میان آمریکا با پیکارجویان طالب شنیده می‌شود و رایزنی‌های میان گروهی برای پذیرفتن آن ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید:

 

آتش بسآمریکا افغانستان طالبانآمریکا طالبان مذاکراتآمریکا مذاکره طالبانارگ ریاست جمهوریارگ ریاست جمهوری اسلامی افغانستانارگ ریاست جمهوری افغانستانارگ ریاست جمهوری کشورافغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربامریکا طالبانامریکا و طالبانجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانحکومت افغانستاندرباره صلح افغانستانصلح افغانستانصلح افغانستان با طالبانصلح در افغانستانطالب در افغانستانطالبان آمريكاظلم طالب در افغانستانکشته شدن دها طالب در افغانستانوصلح افغانستان
نظرات (0)
افزودن نظر