کشته شدن دستکم ۲۷ پیکارجوی طالب در قندوز

وزارت امور داخله از عملیات قدرتمند نیروهای امنیتی در ولایت قندوز افغانستان خبر داده است.

 

براساس اعلامیه این وزارت، در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی و پیکارجویان طالب، دستکم ۲۷ نفر از اعضای این گروه کشته شدند که در میان آن‌ها سه فرمانده کلیدی نیز دیده می‌شوند.

وزارت داخله تاکید کرده است، این درگیری در مسیر جاده ولسوالی خان‌آباد- قندوز انجام پذیرفته و در نتیجه آن، نیروهای عملیاتی دو روستای آلچین و بزقندهاری را پاکسازی کرده‌اند.

در این اعلامیه تصریح شده است که نیروهای پیکارجویان طالب که در این مسیر مستقر شده بودند، حملات دهشت‌افگنانه را سازماندهی می‌کردند که در اثر این عملیات، تهدیدهای این ناحیه از بین رفته است.

شایان ذکر است، در این عملیات ۳۰ بشکه انفجاری نیز کشف شد که پیکارجویان طالب آن‌ها را در مسیر برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی کار گذاشته بودند.

 

بیشتر بخوانید:

 

افغانستانافغانستان خبرافغانستان خبر امروزافغانستان خبر تازهافغانستان خبر تازه امروزافغانستان خبر جدیدافغانستان خبر دارهافغانستان خبرهای تازهافغانستان خبرونه خبرهای حوزه غربجنایت طالب در افغانستانجنگ طالب در افغانستانجنگ طالب وداعش در افغانستانحمایت از نیروهای امنیتی افغانستانروستای آلچینطالبطالب در افغانستانطالب قندوز افغانستانطالبانظلم طالب در افغانستانکشته شدن دها طالب در افغانستاننیرو های امنیت ملینیرو های امنیتینیرو های امنیتی افغاننیرو های امنیتی کیستنیروهای امنیتی افغانستانوزارت امور داخلهوزارت امور داخله جمهوري اسلامي افغانستانولسوالي خان آبادولسوالی خان آبادولسوالی خان آباد افغانستانولسوالی خان آباد قندوزولسوالی خان آباد کندزولسوالی خان آباد ولایت قندوزولسوالی خان اباد ولایت کندز
نظرات (0)
افزودن نظر