روزهای تمام ناشدنی اعترافات اجباری؛ انتشار ویدیو اعتراف اجباری مدیر لیسه مرکزی سالنگ

براساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، طالبان یک ویدیو از اعتراف اجباری مدیر لیسه مرکزی سالنگ ولایت پروان را منتشر کرده‌اند.

عبدالحمید خراسانی، ولسوال طالبان در احمدآبای ولایت پکتیا روز گذشته این ویدیو را منتشر ساخته که در آن، بابه گل نظری، مدیر لیسه مرکزی سالنگ ولایت پروان به همراه یک فرد دیگر اعتراف می‌کنند که عضو جبهه آزادی هستند.

ساکنان پروان می‌گویند، آقای خراسانی هیچ مسوولیتی در پروان ندارد، با این حال در خانه‌های مردم محلی عملیات‌های نظامی انجام می‌دهد.

در ویدیو ارسالی در شبکه‌های اجتماعی آقای نظری با دستان بسته در کنار فرد دیگری که او نیز دست‌هایش بسته است بر زمین زانو زده و در پشت آن‌ها، نیروهای طالبان وابسته به آقای خراسانی با نقاب ایستاده‌اند.

منابع نزدیک به خانواده آقای نظری به رسانه‌ها گفته‌اند که او عضویت هیچ گروه نظامی را نداشته و در جریان دو دهه گذشته در وزارت معارف و در سمت‌های معلمی و مدیریت لیسه کار کرده است.

همزمان، جبهه آزادی نیز با انتشار بیانیه‌ای عضویت افراد بازداشت شده در این جبهه را رد کرده و گفته است که این افراد با هیچ یک از فرماندهان و سربازان جبهه آزادی ارتباط ندارند.

بیشتر بخوانید:

سالنگ
نظرات (0)
افزودن نظر